Firmaları ayakta tutan satılan ürünün yanı sıra sundukları hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde sağlanması neticesinde müşteri bağlılığının yaratılmasıdır. Bu süreç firmaların alanında uzman, eğitimli ve profesyönel personele yapacağı ciddi bir yatırımın eseridir.
Pek çok yazımda müşteri memniniyetinden, toplam kalite yönetiminden ve insan faktöründen bahsetmişimdir.
Geçenlerde İzmit çarşı merkezde ki Kemal Tanca’da yaşadığım alış-veriş tecrübesi -ki onların sadık müştesiyimdir- yazılarımda bunca bahsettiğim yönetimsel konuların derlenip toparlanıp uygulamaya dökülmüş halini canlı canlı gözlemlemi sağlamışlardır.
Kemal Tanca da ayrıca çalışanlarına gereken özeni gösteriyor ki, sık sık çalışan değiştirmiyor. Çalışanlar tam anlamıyla profesyoneller, işlerini severek yapıyorlar ve firmalarına bağlılar… Müşteriye gösterilen saygı sevgi ve güleryüz her şeye değer…
Aradığınız ürün eğer o an için o mağzada mevcut değilse “Diğer şubelerimize bakın belki o magzalarımızda mevcuttur!”lafını daha hiç duymadım kendilerinden. Ne yapıp edip o ürünü sizin için diğer şubelerden bulup getirtiyorlar. Alış-verişin en konforlu halidir Kemal Tanca !
Teşekkürler Kemal Tanca, bana her zaman keyifli bir alış-veriş deneyimi yaşattığınız için…
Sevgilerimle,
Aysun Can
HİZMET SEKTÖRÜ · KİŞİSEL GÖRÜŞÜM · MAKALELERİM